nuffnang

c

3D Letter B

Followers

Saturday 17 September 2011

Belum sahkan tarikh nikah

JAKARATA: Walaupun belum ada perbincangan secara rasmi di antara dua keluarga, secara peribadi, Anang telah melamar Ashanty sebagai isterinya.
Ashanty juga telah menyatakan kesediaannya untuk menjadi isteri.

“Ini pernikahan pertama saya, jadi saya mesti buat persiapan yang terbaik.
Insya Allah, saya mahu ini perkahwinan saya yang pertama dan terakhir,” katanya ketika ditemui di Studio RCTI di Jakarta, semalam.


Walaupun sudah bersedia, pasangan bahagia itu masih belum dapat menentukan tarikh pernikahan mereka.

Anang pula menegaskan, setelah bernikah, dia akan memberikan masa untuk Asyanti menyesuaikan diri sebagai seorang isteri, apatah lagi ini bukan perkahwinannya yang pertama.

“Biar dia dapat belajar sendiri bagaimana kehidupan berkeluarga, dan saya pun akan dapat belajar memahami dia dengan lebih baik lagi,” kata Anang.

No comments:

Post a Comment

nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...