nuffnang

c

3D Letter B

Followers

Monday 19 September 2011

Nicole beraksi di pusat beli-belah terbesar

BERTENAGA...Nicole membawa lima lagu sempena pembukaan pusat beli belah Westfield Stratford.
BERTENAGA...Nicole membawa lima lagu sempena pembukaan pusat beli belah Westfield Stratford.
BERIBU-RIBU orang membanjiri pembukaan pusat beli-belah terbesar di Eropah di timur London semata-mata ingin merasai pengalaman berbelanja di tempat yang paling moden.
Sudah tentu hari pembukaan yang gilang gemilang itu diserikan dengan persembahan mantap seorang artis solo yang terkenal.
   
  • Foto 
  • BUKA UNTUK PERNIAGAAN...Kira-kira 200,000
    orang berpusu-pusu ke pusat beli-belah terbesar.
  • Foto Kelly Brook di pembukaan kedai New Look di pusat beli-belah termoden itu.
  • Foto Westfield Stratford...pusat beli-belah terbesar di Eropah.
Nicole Scherzinger tiba di karpet merah dengan pakaian seksi yang mengikut bentuk tubuh dan kasut platform berwarna ungu.

Dia memulakan persembahannya dengan berpakaian kot kulit hitam dan merah, warna logo pusat beli-belah Westfield, menuruni eskalator dan menghiburkan peminat dengan lima lagu.


Dia kemudian menukar pakaian dan mengenakan gaun pendek kulit berjurai-jurai dan kasut but hitam, untuk persembahannya. Nicole ditemani beberapa penari dan dua daripadanya memakai seluar warna metalik berkilat dan kemudian menjulang Nicole ke atas.

Beribu-ribu peminatnya menyaksikan persembahannya yang diadakan selepas selesai upacara memotong riben yang dikendalikan Pixie Lott dan Datuk Bandar London, Boris Johnson.

Pusat beli-belah Westfield dibuka pada jam 8 pagi dan orang ramai mula beratur walaupun perniagaan hanya bermula jam 10 pagi.

Pusat beli-belah itu mempunyai 300 kedai, 70 bar dan restoran serta panggung yang mempunyai 17 skrin 3D dan pusat boling besar.

Bintang selebriti lain yang turut berada di situ termasuklah Kelly Brook yang berada di kedai New Look dan pengacara televisyen, Nick Grimshow yang menjadi hos pada hari itu.

Luas pusat beli belah itu kira-kira 1.9 juta kaki persegi untuk unit jualan runcit dan 1.1 juta kaki persegi untuk ruang pejabat.

Ia juga menyediakan 5,000 petak meletak kereta.

Boris Johnson berkata, projek Westfield Stratford City menjadi pelopor untuk transformasi timur London.

“Ia adalah satu warisan yang penting untuk Olimpik 2012.

“Ia akan membuka 18,000 peluang pekerjaan dan hasil daripada pelaburan Westfield, memberi tambahan untuk infrastruktur pengangkutan awam yang moden.” Katanya.

No comments:

Post a Comment

nuffnang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...